Rejestr skarg i wniosków
Zgodnie z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 6 w Koszalinie pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie.
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możliwości ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpoznania (art. 64. § 1 kpa), a jeśli podanie nie czyni zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach prawa, wzywa się wnoszącego do usunięcia braków w terminie siedmiu dni z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania (art. 64. § 2 kpa).
Rejestr skarg i wniosków
znajduej się w kancelarii szkoły.